Моніторинг освітньої діяльності
Моніторингові дослідження щодо визначення якості освіти в закладі
Відповідно до листа Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» від 20.08.2025 №398 «Про регіональне моніторингове дослідження якості початкової освіти у вересні 2025 року», в межах регіонального освітнього проєкту «Моніторинг навчальних втрат і розривів у системі загальної середньої освіти Харківської області», з метою створення внутрішньої системи забезпечення якості освіти та вивчення окремих аспектів освітньої діяльності КЗ "Крисинська гімназія" у 2025/2026 навчальному році, бере участь у моніторинговому дослідженні якості початкової освіти в закладі загальної середньої освіти. Мета дослідження полягає у виявленні тенденцій у подоланні втрат і розривів у розвитку читацької, математичної компетентності та компетентностей у галузі природничих наук в учнів 5-хкласів за результатами навчання в початковій школі. Завданнями дослідження є:
- оцінка та аналіз рівня сформованості читацької, математичної компетентності та компетентностей у галузі природничих наук учнів 5-го класу за результатами навчання в початковій школі;
- виявлення динаміки подолання втрат і розривів у розвитку читацької, математичної компетентності та компетентностей у галузі природничих наук в учнів 5-го класу за результатами навчання в початковій школі;
- надання допомоги закладам освіти у діагностиці та подоланні втрат і розривів у розвитку читацької, математичної компетентності та компетентностей у галузі природничих наук в учнів 5-го класу за результатами навчання в початковій школі.
Наказ про проведення регіонального моніторингового дослідження початкової освіти у вересні 2025 року
Моніторинг якості знань за 2024-2025 н.р.



